AG Semesterplanung
Timeframe
13.11.2025 —
25.03.2026
Meeting Times
Thu 16:00 — 17:00
Description - EN

In this working group we organize the scheduling and allocation of courses. We also handle email inquiries from first-year students regarding course registration.

We are looking for 3–6 reliable and self-motivated people to join us.

The work will begin in the second half of the semester. Some tasks will take place during the semester break but can easily be done remotely.

Kick-off Meeting
📅 Thursday, Nov 13, 2025, 4:00 pm
📍 Room 510a

Beschreibung - DE

In dieser AG organisieren wir die Planung und Belegung von Veranstaltungen. Außerdem beantworten wir die E-Mail-Anfragen von Erstsemestern zur Veranstaltungsbelegung.

Wir suchen 3–6 zuverlässige, selbstständig arbeitende Personen.

Die Arbeit startet in der zweiten Semesterhälfte. Einige Aufgaben fallen in der vorlesungsfreien Zeit an, können jedoch flexibel und remote erledigt werden.

Kick-Off Meeting
📅 Do 13. Nov 2025, 16:00 Uhr
📍Raum 510a.

Timeframe
13.11.2025 —
25.03.2026
Meeting Times
Thu 16:00 — 17:00
Meeting Location
510a
Spots
6
Priority by Semesters
High Semesters applicants are preferred.
Course Number
2476