In the semester planning working group, the planning and allocation of courses is organized. In addition, we take care of the e-mail questions of the KISD newbies about registration of courses.
We are looking for 3-6 reliable and independently working people.
We start with the work in the second half of the semester. Some of the jobs have to be done during the holiday period, but can also be done remotely online.
Kick-Off Meeting:
———–
Thu 25th of Mai 2025 at 4 p.m. in room 510a.
Dates for further meetings will be discussed there.
In der AG Semesterplanung werden die Planung und die Belegung von Veranstaltungen organisiert. Außerdem betreuen wir die E-Mail-Fragen der Erstsemester zur Veranstaltungsbelegung.
Es werden 3-6 zuverlässige und eigenständig arbeitende Personen gesucht.
Die Arbeit beginnt erst in der 2. Semesterhälfte. Einige der Jobs fallen in die vorlesungsfreie Zeit zu erledigen können aber von remote auch online erledigt werden.
Kick-Off Meeting:
———–
Do 22. Mai 2025 16:00 Uhr im Raum 510a.
Termine für weitere Treffen werden dort besprochen.
Die Arbeit kann dann größtenteils zu Hause bzw. Online erledigt werden.